מנוי שנתי לקופסת יצירה KIWICO

בתקופת הקורונה אני כל הזמן חיפשתי דרכים ורעיונות ליצירה עם הבן שלי. כך גיליתי את KiwiCo.

מדובר על קופסאות יצירה מוכנות שמגיעות מארצות הברית, לילדים מגיל 3 עד 16, סדרה שונה לכל גיל ויש גם כמה אפשרויות בחירה לגיל ספציפי.

KIWICO עובד במנוי שנתי. בוחרים מבין הנושאים הרבים ,לפי גיל ,נרשמים למנוי של שלושה חודשים או שנה (כאן זהירות, המנוי מתחדש אוטומטית אם אתם לא מבקשים לעצור אותו. אז תשלחו מייל על ההתחלה להסדיר את זה. אני אפילו העדפתי לשלם ישירות את כל הסכום השנתי עם DIRECT כדי שלא יוכלו לחייב אותי שוב!).

אני עושה הרבה יצירה עם איתן ואני גם טובה בלהכין ולחשוב על דברים אבל אנחנו מדברים על רמה אחרת לגמרי!!!

במנוי הראשון היינו ב- KIWI CRATE המיועד לילדים מ-3 עד 8. בנינו כל מיני מכשירים כמו מסלול גולות, קליידוסקופ, פליפר , תחנת מים, מקל תופס דברים והכי הכי טוב היה שואב אבק!!! זה היה מדהיםםםםםםםםםםםםם. הכל בנוי לידיים הקטנות ברמה של ברגים מפלסטיק מיוחדים, מדבקות, מפות, הכל עשוי כך שהילדים יוכלו לעבוד בעצמם.

כמובן שזה באנגלית והאנגלית שלי לא מושלמת. על כל עבודה יש חוברת איך לבנות וחוברת מה עושים בהנדסה עם ההמצאה הזאת. בחוברת של איך בונים יש ציורים של כל פרט שנמצא בארכה, בצבע שלו ועם השם שלו. אין לי מושג איך אומרים בורג או אום באנגלית אבל אין בעיה כי הכל מצויר וכתוב בתחילת החוברת. בקיצור גם שיפרנו את האנגלית בזכות הארכות.

אחרי שנה עם KIWI CRATE החלטתי להמשיך אבל לנסות מנוי אחר ובחרתי ב- ATLAS CRATE ללמוד על העולם. גם פה, אני לא מצטערת על הבחירה. האיכות של הערכות משהו משהו.

בקופסה הראשונה קיבלנו גלובוס להרכבה. למדנו על יבשות, מה זה קווי אורך ורוחב, פלאי העולם ואיפה נמצאים לפי מיקום במפה וגם מן קלסר שבתוכו נוכל לשים את כל הארצות שנטייל בהם בהמשך.

הערכה השנייה הייתה על קנייה. ביצירה למדנו להכין צמיד מסאי מחרוזים ומשקפת (עובדת) לספארי. למדנו על המסאי, על הר געש יפה באמצע הסבנה וקיבלנו מתכון להכין פנקייק מסאי עם קמח אורז וחלב קוקוס שנקרא ויביבי. ניסינו את המתכון והיה ממש טעים, אחר כך גם ראינו בYOU TUBE תחקיר על המסאי כי איתן מאוד התעניין בעם המיוחד הזה. הוא בכלל התפלה שהחלום שלהם הוא שיהיה להם מים ליד הבית ושהילדים ילכו לבית ספר. תפקיד הילדים שם היה לרעות את העדר עד למקום עם מים שזה יכול להיות במרחק יותר מ-20 קילומטר בתקופת היובש והם חוזרים הביתה בערב מותשים.

בהמשך קיבלנו קופסה על צרפת, על אנגליה ועל קולומביה.

המנוי עלה לי בארך 700 ש"ח לשנה כולל משלוח לישראל, זה יוצא בארך 60 ש"ח על כל קופסה. שירות הלקוחות לישראל השתפר ואפשר לעקוב בדואר ולראות איפה החבילה שלכם נמצאת. 

אפשר להיות שעתיים בקלות בעבודה על כל קופסה עם הילד, זה כיף, זה זמן איכות, משפר את האנגלית, פותח אופקים, מפתח יצירתיות. בקיצור הבנתם: אני ממליצה בחום.

אז אם אתם מחליטים להזמין, רק דבר אחד: תשתמשו בלינק שלי, אתם תקבלו הנחה ואני אקבל גם על ההזמנה הבאה שלי.

תהנו

https://www.kiwico.com/Refer?i=IsabelleC15

Leave a comment

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email